Header Ads Widget

حیسکو صارف کے بجلی کنیکشن کو کن وجوہات کی بناں پر منقطع کیا جا سکتا ہے؟

بجلی کنیشکن منقطع کرنا

ایک مجاز آفیسر کسی حیسکو صارف کے بجلی کنیکشن کو درج ذیل بنیادوں پر منقطع کرنے کا ذمہ دار ہے:صارف بجلی کے بلوں کی ادائیگی میں ڈیفالٹر ہے؛
بجلی کی چوری میں صارف ملوث ہے۔
صارف غیر قانونی طور پر اپنا بجلی کا کنکشن دوبارہ جوڑتا ہے۔
صارف نے اپنا بوجھ منظور شدہ بوجھ سے بڑھا دیا ہے۔
صارفین نے کنیکشن منقطع کرنے کی درخواست کی ہے۔
صارف ٹیرف کے غلط استعمال یا بجلی کے استعمال میں ملوث ہے اس مقصد کے علاوہ جس کے لیے کنکشن کی منظوری دی گئی تھی، جیسا کہ شق 7.5.1 میں وضاحت کی گئی ہے۔
صارفین نے پچھلی بینک گارنٹی ختم ہونے کے 30 دنوں کے اندر تازہ بینک گارنٹی جمع نہیں کرائی ہے۔ 
کنیکشن منقطع کرنے کا طریقہ کار
صارف بجلی کا بل مقررہ تاریخ کے اندر ادا کرنے کا پابند ہے جیسا کہ بل میں بیان کیا گیا ہے یا اگر مقررہ تاریخ کے بعد ادا کیا جائے تو تاخیر سے ادائیگی کے سرچارج کے ساتھ۔ کنکشن منقطع نہیں کیا جائے گا اگر کوئی صارف موجودہ ماہ کا بل جمع کرنے میں ناکام رہتا ہے بشرطیکہ اس پر کوئی واجبات نہ ہوں۔
پچھلے مہینے کے بل کی عدم ادائیگی کی صورت میں کوئی کنکشن منقطع نہیں ہونا چاہیے، DISCO (DISCO اپنا نام ڈالنے کے لیے) نادہندہ صارف کو دوسرے مہینے کے بل کے ساتھ سات دن کا کلیئر نوٹس جاری کرے گا تاکہ یا تو بقایا واجبات کی ادائیگی کی جا سکے۔ دوسرے مہینے کا بل یا کنیکشن منقطع ہونا۔ نوٹس کو بجلی کے بل پر بھی پرنٹ کیا جا سکتا ہے۔
ایک ماہ کے بل کے نادہندہ ہونے پر کوئی کنکشن نہیں منقطع کیا جائے گا۔
ادائیگی نہ ملنے کی صورت میں اور دوسرے مہینے کے بل پر دی گئی مقررہ تاریخ کے ختم ہونے پر، نادہندہ جگہ کی سپلائی منقطع کر دی جائے گی۔ ایسی صورتوں میں منقطع سپلائی کو DISCO (DISCO اپنا نام داخل کرنے کے لیے) کے ذریعے دوبارہ منسلک یا بحال نہیں کیا جائے گا جب تک کہ صارف کی طرف سے دیر سے ادائیگی کے سرچارج کے ساتھ مکمل ادائیگی یا قسطوں میں ادائیگی (DISCO کی طرف سے اجازت دی گئی) نہ کر دی جائے۔
اگر صارف تیسرے مہینے کے بلوں کے ساتھ پچھلے دو مہینوں کے بقایا جات تیسرے مہینے کے بل پر دی گئی مقررہ تاریخ کے اندر ادا کرنے میں ناکام رہتا ہے، تو DISCO (DISCO اپنا نام ڈالنے کے لیے) Equipment Removal Order (ERO) جاری کرے گا اور میٹرنگ کی تنصیب کو ہٹا دے گا! مواد اور مستقل طور پر منقطع کوڈ الاٹ کرے گا۔ بجلی کی سپلائی صرف تمام بقایا واجبات (مکمل یا قسطوں میں) کی ادائیگی اور دوبارہ کنکشن پالیسی میں دی گئی دیگر کوڈل رسمی کارروائیوں کی تکمیل پر بحال کی جائے گی۔ I-تاہم، اگر کوئی DISCO (DISCO اپنا نام ڈالنے کے لیے) اپنی آسانی کے لیے آلات کو نہیں ہٹاتا ہے، تو صارف کو بجلی یا مواد کی چوری کا ذمہ دار نہیں ٹھہرایا جائے گا، اگر کوئی ہو۔
جن صارفین کو DISCO (DISCO اپنا نام داخل کرنے) کی طرف سے قسطوں میں ادائیگی کرنے کی اجازت ہے ان کی بجلی کی فراہمی منقطع نہیں کی جائے گی بشرطیکہ صارف قسطوں کی ادائیگی کر رہا ہو۔ تاہم، اگر کوئی صارف قسطوں کی ادائیگی میں مزید کوتاہی کرتا ہے، تو ایسے صارف کی بجلی کی فراہمی بغیر کسی اطلاع کے منقطع کر دی جائے گی اور کم از کم 50% واجبات کی وصولی کے بعد ہی اسے بحال کیا جائے گا۔
ایک ایسی جگہ جہاں ایک سے زیادہ کنکشن مختلف ناموں سے مختلف حصوں میں موجود ہوں، اور صارفین میں سے کوئی بھی ادائیگی کرنے میں ناقص ہے، دوسرے کنکشن منقطع نہیں کیے جائیں گے۔ Flowever، DISCO (DISCO اپنا نام داخل کرنے کے لیے) احاطے کو سختی سے نگرانی میں رکھے گا کہ ڈیفالٹ شدہ حصہ کسی دوسرے کنکشن سے سپلائی نہیں لے گا۔
اگر واحد مالک کے نام پر ایک سے زیادہ کنکشن موجود ہیں اور کنکشنز میں سے کوئی بھی ڈیفالٹ ہے، اور DISCO (DISCO اپنا نام ڈالنے کے لیے) طریقہ کار کے مطابق مستقل منقطع کوڈ الاٹ کرتا ہے، ایسی صورت میں DISCO اس کے بقایا واجبات کو منتقل کر سکتا ہے۔ بحالی کے مقاصد کے لیے ایک ہی مالک کے دوسرے چلنے والے کنکشن (کنکشنز) سے ڈیفالٹ کنکشن۔
نادہندہ صارف کی بجلی کی سپلائی منقطع نہیں کی جائے گی جس نے کسی غلط بلنگ یا بجلی کے بل کی ادائیگی سے متعلق کسی تنازعہ کے خلاف نیپرا کے پاس شکایت/درخواست درج کرائی ہو جس میں پابندی کے احکامات جاری کیے گئے ہوں۔ تاہم، صارف موجودہ بلوں کی باقاعدگی سے ادائیگی جاری رکھے گا۔
اگر کوئی صارف موجودہ لوڈ کو منظور شدہ لوڈ سے آگے بڑھاتا ہے، تو صارف کو لوڈ کی توسیع کے لیے درخواست دینے کے لیے نوٹس جاری کیا جائے گا۔ صارف نوٹس کی وصولی کے پندرہ دنوں کے اندر لوڈ کی توسیع کے لیے درخواست دے گا۔ DISCO (DISCO اپنا نام داخل کرنے کے لیے) بجلی کی سپلائی منقطع کر دے گا اگر صارف لوڈ کی توسیع کے لیے درخواست دینے میں ناکام ہو جاتا ہے اور دیگر رسمی کارروائیاں مکمل کرتا ہے۔
اگر آزاد 11 kV فیڈر رکھنے والا صارف ڈیفالٹر ہو جاتا ہے، تو DISCO (DISCO اپنا نام ڈالنے کے لیے) مستقل طور پر منقطع کوڈ الاٹ کرے گا اور صارف کو دوبارہ کنکشن کے لیے ایک (1) سال تک انتظار کرے گا۔ اگر صارف ایک (1) سال کے اندر دوبارہ کنکشن کے لیے آگے نہیں آتا ہے تو DISCO (DISCO اپنا نام ڈالنے کے لیے) صارف کو نوٹس جاری کرے گا اور صارف کے جواب کا ایک ماہ انتظار کرے گا۔ اگر صارف کا جواب موصول نہیں ہوا/ یا جواب غیر اطمینان بخش ہے؛ DISCO نوٹس کی مدت ختم ہونے کے بعد دیگر صارفین کو سپلائی کی فراہمی کے لیے فیڈر کا استعمال کر سکتا ہے۔ ایسی صورت میں، DISCO 11kV فیڈر کی فرسودہ قیمت پر کام کرے گا اور بقایا واجبات کو ایڈجسٹ کرے گا۔ بقیہ رقم، اگر کوئی ہے تو کوڈا کی تکمیل کے بعد صارف کو واپس کر دی جائے گی! رسمی
صارفین کی درخواست پر عارضی منقطع
اگر صارف کسی دوسرے مقام پر شفٹ ہو جاتا ہے یا کسی وجہ سے سپلائی منقطع کرنے کا ارادہ رکھتا ہے، تو صارف کی درخواست پر سپلائی کے عارضی طور پر منقطع ہونے کی اجازت دی جا سکتی ہے، زیادہ سے زیادہ گیارہ ماہ کی مدت کے لیے درج ذیل کے تحت:-کہ صارف نے عارضی طور پر منقطع ہونے کی درخواست کی مطلوبہ تاریخ سے فوراً پہلے دن تک کا حتمی بل ادا کر دیا ہے۔کم از کم/مقررہ چارجز کی ادائیگی میں یہ چھوٹ منقطع ہونے کی اصل مدت کے لیے قابل قبول ہوگی۔
کہ اگر صارف کنیکشن منقطع ہونے کی مدت ختم ہونے کے بعد سات دنوں کے اندر دوبارہ کنکشن کے لیے درخواست دیتا ہے تو دوبارہ کنکشن کی کوئی فیس نہیں لی جائے گی۔
منقطع ہونے کے لیے دی گئی مدت کے ختم ہونے کے بعد، کم از کم/مقررہ چارجز لاگو ہوں گے چاہے صارف دوبارہ کنکشن کے لیے درخواست نہ بھی دے اور بجلی استعمال نہ کرے۔ اگر صارف مستقبل کے بلوں کی ادائیگی میں کوتاہی کرتا ہے، تو کنکشن منقطع ہو سکتا ہے اور کنیکشن منقطع کرنے کے طریقہ کار کے مطابق نوٹس کی خدمت کے بعد احاطے میں نصب آلات کو ہٹایا جا سکتا ہے۔ ایسے احاطے میں سپلائی کی بحالی بھی ری کنکشن پالیسی اور کم از کم ادائیگی کے مطابق ہو گی! منقطع ہونے کی پوری مدت کے لیے مقررہ چارجز قابل قبول ہوں گے۔
صارفین کی درخواست پر مستقل کنیکشن منقطع
ایک صارف جو احاطے کو مستقل طور پر منقطع کرنے کا ارادہ رکھتا ہے وہ متعلقہ لوڈ سینکشنگ آفیسر سے درخواست کرے گا، جو ریونیو آفیسر/AM (CS) سے بجلی کے حتمی بل کا بندوبست کرے گا۔ بجلی کے حتمی بل کی ادائیگی کے بعد لوڈ سیکشننگ آفیسر مستقل طور پر کنکشن منقطع کرنے کا حکم جاری کرے گا۔ مستقل منقطع ہونے کے بعد بجلی کے غلط استعمال سے بچنے کے لیے صارفین کی سپلائی کا منقطع ERO کے ذریعے کیا جائے گا۔ مستقل طور پر منقطع صارف اس سہولت سے برقی سپلائی کے غلط استعمال کا ذمہ دار نہیں ہوگا اگر اسے مستقل طور پر منقطع ہونے کے بعد DISCO (DISCO اپنا نام ڈالنے کے لیے) کے ذریعے نہیں ہٹایا جاتا ہے۔

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے

تین 3000 ہزار سے زائد گوگل بلاگ + (فیس بک سوشل میڈیا) گروپ اینڈ پیج وزیٹرس روزانہ

تین 3000 ہزار سے زائد گوگل بلاگ + (فیس بک سوشل میڈیا) گروپ اینڈ پیج  وزیٹرس روزانہ
We design display advertise your business card & label contents