Header Ads Widget

بجلی صارفین کو کسٹمر فیسلٹیشن سروس دینے میں ایک کمپنی سب سے آگے

 ویب ڈیسک: وفاقی حکومت کی جانب سے پاور ڈسٹریبیوشن کمپنیز کے صارفین کی شکایات کا برقت ازالہ کرنے کیلئے اور انہیں ہوم سروس مہیا کرنے کیلئے وفاقی منسٹر برائی (بجلی اور توانائی) خرم دستگیر نے ہر پاور ڈسٹریبیوشن کمپنیز کی فیلڈ فارمیشن میں سوشل میڈیا گروپ کے ذریعے صارفین کو ان کی شکایات بر وقت اطلاع دینے اور شکایات کا ازالہ کرنے کیلئے حکمت عملی پیش کی، جس پر عمل کرنے کیلئے (پی آئی ٹی سی) پاور انفارمیشن ٹیکنالوجی کمپنی کے ذریعے ہر پاور ڈسٹریبیوشن کمپنیز میں لائیٹس کے نام سے ایک پورٹل ایپلیکشن بنا کر گوگل اسٹور پر اپلوڈ کردی گئی۔ 

جس کے زریعے صارفین اپنی کمپلینٹ درج بھی کر سکتے ہیں اور پھر اس کا اسٹیٹس بھی معلوم کر سکتے ہیں اور اس کو اور مزید آسان کرنے کیلئے ہر بجلی صارف کے بیچ کے نمبر کے حساب سے فیلڈ فارمیشن ہر لائن اسٹاف کو کو (واٹس ایپ) سوشل میڈیا گروپ بناکر اس میں اپنے صارفین کو ایڈ کر کے ان کے مسائل کو بذریعہ واٹس ایپ کمپلینٹ۔ درج کرنے سے لیکر کمپلینٹ اٹینڈ کرنے تک کی تمام تر معلومات اور کو اس کسٹمر فیسلٹیشن سروس کے پورٹل سے منسلک کردیا گیا، جس کے زریعے ایک مرکزی لائیٹس نام کی ایپلیکیشن کو بروئے کار لاکر پاور ڈسٹریبیوشن کمپنیز کیلے تمام واٹس ایپ گروپس پر صارفین کی شکایات ان کے ازالے اور اسٹیٹس کو مانیٹر کیا جاتا ہے۔


اب معلوم ہوا ہے کہ اس حوالے سے اس وقت جو کمپنی اپنے صارفین کو سب سے بہترین سروس مہیا کر رہی ہے وہ گیپکو یعنی گجرانوالہ الیکٹرک پاور کمپنی ہے۔ جس کی یہ رپورٹ ملاحظہ فرمائیں۔

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے

تین 3000 ہزار سے زائد گوگل بلاگ + (فیس بک سوشل میڈیا) گروپ اینڈ پیج وزیٹرس روزانہ

تین 3000 ہزار سے زائد گوگل بلاگ + (فیس بک سوشل میڈیا) گروپ اینڈ پیج  وزیٹرس روزانہ
We design display advertise your business card & label contents