Header Ads Widget

اسلام آباد: بجلی کمپنیوں کی جانب سے بجلی صارفین کو غیرقانونی اوور بلنگ کی انکوائری رپورٹ سامنے آگئی

بلاگر نیوز مانیٹرنگ ویب ڈیسک | اسلام آباد 

اسلام آباد: آبجیکٹ فیلیوئر: بجلی صارفین کو غیر قانونی اوور بلنگ' پر ایک چار رکنی آزاد انکوائری کمیٹی نے ملک بھر کی تمام پاور ڈسٹری بیوشن کمپنیوں (ڈسکوز) کے خلاف پاور ریگولیٹر کے اوور چارجنگ کے الزامات کی توثیق کی! لیکن کچھ الزامات کو تبدیل کرتے ہوئے، اس وقت کی ”پی ڈی ایم“ کی زیرِ قیادت مخلوط حکومت کی فیصلہ سازی پر، انہیں جان بوجھ کر اور بد نیتی سے بری کر دیا۔

انکوائری کمیٹی کے تمام ممبران جنہوں نے پاور ڈویژن کے ساتھ مختلف عہدوں پر کام کیا ہے، یا اب بھی کر رہے ہیں؟ 37 صفحات پر مشتمل رپورٹ میں سابق وفاقی سیکرٹری عرفان علی کی سربراہی میں قائم کمیٹی نے نیشنل الیکٹرک پاور ریگولیٹری اتھارٹی (نیپرا) پر بھی اس طرح کے 'انتہائی الزامات' کی جلد بازی میں بندوق اٹھانے کا الزام عائد کیا اور ساتھ ہی اتفاق رائے سے ریگولیشن کے 'مشکلات' کی تعریف کی۔ سمت کا کہنا ہے، کہ اس طرح کے سوالات بہت پہلے اٹھائے جانے چاہیے تھے۔

کمیٹی میں LUMS کے انرجی انسٹی ٹیوٹ کے ڈاکٹر فیاض چوہدری، نیشنل انجینئرنگ سروسز آف پاکستان (نیسپاک) کے زرغام اسحاق اور کنسلٹنٹ عابد لودھی بھی شامل تھے۔ ملک بھر میں گزشتہ کئی مہینوں سے بجلی کی وزارت کی انسداد چوری اور انسداد بدعنوانی مہم کے باوجود "ڈیسکوز میں جدید ترین اور غیر نفیس ذرائع سے بجلی کی چوری مختلف مقدار میں موجود ہے"۔

کمیٹی نے میٹر ریڈنگ میں زیادہ سے زیادہ شفافیت کو یقینی بنانے کے لیے صرف کے الیکٹرک کی تعریف کی کیونکہ اس کی انتظامیہ کی بغیر کسی واضح سیاست کے آزادانہ فیصلہ کرنا ہے۔

ڈیٹیکشن بلز اور ان کی وصولی کے سوال پر کمیٹی نے ایک بار پھر نیپرا کو ریکوری میں ناکامی کا ذمہ دار ٹھہرایا۔ اس میں کہا گیا کہ یہ مسئلہ سکھر، حیدرآباد اور پشاور میں قائم ڈسکوز میں سنگین نوعیت کا ہے جبکہ دیگر ڈسکوز کی کارکردگی "اطمینان بخش" نظر آتی ہے۔

رپورٹ میں نیپرا کی جانب سے تاخیر سے میٹر تبدیل کرنے کے الزام کی تصدیق کی گئی۔ کمیٹی نے کہا کہ کئی صارفین کو پڑھنے میں تاخیر ہوئی اور ان میں سے بہت سے صارفین کو سلیب، محفوظ اور لائف لائن کیٹیگریز میں تبدیلی کی وجہ سے نقصان اٹھانا پڑا۔

میپکو کے پاس متاثرہ صارفین کا سب سے بڑا گروپ تھا - جولائی 2023 میں 40.8 فیصد اور اس کے گھریلو صارفین کا اگست 2023 میں 34.7 فیصد - اس طرح 53 فیصد حصہ میپکو کی طرف سے آیا اس کے بعد گوجرانوالہ-ڈسکو سے 20 فیصد۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ بدعنوانی اور جان بوجھ کر اوور بلنگ کے ڈسکوز کے انتظامات کو مسترد کرتے ہوئے، کمیٹی نے کہا کہ "سب ڈویژنل سطح پر ڈیٹا کچھ مخصوص سب ڈویژنوں کے سب ڈویژنل درجے کو ختم نہیں کرتا ہے جہاں دو ماہ کے درمیان فرق بہت زیادہ ہے۔ "

اس نے کہا کہ 30-31 دنوں سے زیادہ پڑھنے کی صورت میں گھریلو صارفین کو تحفظ فراہم کرنے کے لیے صارف دوستی میں کوئی مناسب میکنزم موجود نہیں تھا اور اس بات کی بھی تصدیق کی گئی، کہ صارفین کے خراب میٹرز کی تاخیر سے تبدیلی کی وجہ سے "بدکاری کا ایک قابل فہم معاملہ" پیدا ہوا اور ان کی درستگی اوور بلنگ کا شکار تھی۔ اس کے علاوہ رپورٹ میں انتظامیہ کو درست تعداد میں میٹر ریڈرز کی خدمات حاصل کرنے اور مناسب موبائل سیٹ حاصل کرنے میں ناکامی کا ذمہ دار ٹھہرایا گیا۔ اس کے اوپری حصے میں، کسی بھی ڈسکو نے GIS میپنگ جیسے جدید IT حل کی منظوری نہیں دی تھی۔ کمیٹی نے نقصان میں کمی اور صارفین کے اطمینان سے متعلق اہم کارکردگی کے اشاریوں کے خلاف ڈسکوز کے تمام بورڈز کے ساتھ ساتھ انتظامیہ کی کارکردگی کا جائزہ لینے کا مطالبہ کیا۔

انکوائری رپورٹ ڈاؤن لوڈ کرنے کیلئے یہاں کلک کریں!

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے

تین 3000 ہزار سے زائد گوگل بلاگ + (فیس بک سوشل میڈیا) گروپ اینڈ پیج وزیٹرس روزانہ

تین 3000 ہزار سے زائد گوگل بلاگ + (فیس بک سوشل میڈیا) گروپ اینڈ پیج  وزیٹرس روزانہ
We design display advertise your business card & label contents